oturs dag!! :@

HÄÄJSAN bloggen! just nu snackar jag med anne i lur hahhah, åsnan kutar t tåget för att hinna hon va hos mig XD Jaah och anne fick inte följa med t erikstalsbadet för dom pallar inte betala om vi bara ska titta, så vi taggade hem t mig . Idag på morgonen när jag skulle på tåget puttar en fucking tjockis på mig så jag tappar min lur på spåret hahahha cici kuta ut och anne hann inte så hon gick av i bredäng sen hoppa på tåget t sätra, iaf fick största stressen och den där tjockisen bara gick!! Sen jag och cici sa t dom dära uppe som jobbar dom ringde t någon sen efter 100 år dom kom och tog upp min FIINA mobil hahahah jag blev cok glad vi kom typ 45 min försent :P Sen senare på lekitionen jag kastade ett sudd på en damp kille i våran klass han fick stöörsta utbrottet och tog allt möljigt i hans bänk och jagade mig jag blev cok rääd ! HAHAHAH men han missa varje sak han kaste så det va bra :D iaf sen vi ska ha match idag på innebandyn sen jag kollade i min väska gissa vad jag glömt mina innebandyskor och klubba -.- Så jag gick hem med anne och vi har inte gjort nåt speciellt bara datan men nu ska jag stoppa in mina saker i väskan och inte glömma något! Hoppas inget mer händer idag med mig! HÄHÄH  bloggar mer när jag kommer hem byebye. =D
<3



anne älskar dig åsna <3

Kommentarer
Postat av: hermella:)

haha åsna säkert det var du som bara tappa XD <3

2010-04-18 @ 16:39:48
Postat av: Maackyy

fin bild :)

2010-04-18 @ 17:08:43
URL: http://kandykupps.blogg.se/
Postat av: betty :)

hahah hermella nej det var tjockisens fel! :(

2010-04-18 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0