min fredag :)

såå nu har jag ätit och gjort lite saker.. :D haha, idag började jag kvart i tio det var fett chill för vi hade ingen idrott :D först hade vi, jag vet inte vad? kommer inte ihåg XD iaf sen hade vi elevens val så man fick göra vad man ville. Efter det hade vi MAAT hahah men jag åt inte det va fett skarrigt, och till sist hade vi bild så det var en skön dag idag :D men som sagt hade jag match efter skoolan, innan matchen gick jag till kajsabajsa sen åkte vi till bandhagen med hela laget och efter matchen fick vi nya bag väskor dom va fett biig mama hahah XD har inte så mkt att skriva om nu, ska hoppa in i duschen kanske slänger in ett inlägg senare ikväll :D PEACE AND LOVE! <3

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0