inga bilder :(

HEJSANSVEJSAN! Just nu sitter jag här med blött hår och lyssnar på noisy neighbour tuung låt =') Det kommer inte bli några bilder här på bloggen på ett tag för min data är paj, så jag kan inte koppla in min mobil t datan -.- Idag har jag inte gjort så mycket, har varit hos cici, har saknat råttan fan HAHAH vi plugga historia för vi har fucking prov på onsdag vi kommer inte hinna plugga de på måndag elr tisdag för att vi har match och träning :P sen var jag hemma runt 7 tiden ;) Jag bloggade inte igår för jag sov hos min mormor :P iaf börjar skolan imorgon kmr dööö!, kmr inte palla vakna -.- men ändå har saknat alla! :) Det här kmr nog bli mitt sista inlägg så jag passar på och säga good natt! Puus på rumpan!
                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0