<3

hejhej bloggen! :D just nu sitter jag bara och lyssnar på musiic, har ätit frukost och vet inte vad som händer idag. Kan berätta lite kort om vad jag gjorde igår ;) Igår vid 6 tiden eller ngt kom Lydia hem till oss, vi kollade på film turn it up, den var bra. Efter filmen kom små kusinerna hem till oss, hade inte träffat dom på skit länge eftersom de hade åkt till eritrea i typ 3 månader -.- så det var iaf ruuligt att träffa dom =D de rullade hem runt 10 men lydia sov över :D hahah senare på kvällen satt vi typ och kollade på OC :P vi såg typ 2 episodes pallade inte kolla på fler, sen satt vi typ bara vid datan och sen låg vi bara i sängen och snackade :) hahah jag vet typ skit trött så somnade typ vid 1 XD men lydia och michal satt typ uppe till 3? aja nu måste jag hitta på ngt ist för att bara sitta vid datan och ruttna (a) hejdå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0