äntligen hemma!

Hatar den här dagen seriöst, vill bara döö! -.- oj kanske ska börja med att säga heej XD Hej iaf :) kom hem från från träningen för ungefär 1 timme sen, gissa vad som hände nu då? jag trodde att vi skulle möta laget kl kvart över 3 men neej så var det inte vi skulle mötas kvart i! fick sitta och vänta i en HALVTIMME! det kanske inte låter som om det är en lång tid men för mig kändes det som 1 åårrr! och på matchen blev det 2-2, bättre än att vi förlora iaf :P Jag vet itne vad som hände på matchen men jag spelade inte BRA! mitt i allt blev jag helt "konstig"  och spela skit dåligt, jobbigt!! :( jag pallar inte mer med den här cp dagen. Just nu gör jag inget speciellt, bara kollar runt på bloggar och så ;) aja hej dåå så länge <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

de blev 3-3 betty din dumma idiot <3

2010-04-14 @ 21:56:14
Postat av: betty :)

samma sak XD <3

2010-04-15 @ 15:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0